Friday, February 18, 2011

Percutian di Felda Chini, Pahang.

aina


daey ngan mok chik. bulat mata dier nih.

my hubby tgh baca paper kat kedai makan.serius nyer..

aina ngan budak2 kecik.

@ lobi Tasik Chini Resort.

cantik x motor nih.

serius je muka deme nih.hehehe

best naik bot.

ewah-ewah.

esya paling suka naik bot.



posing dlm umah homestay.
       Agak lama saya tidak upload cerita baru kat blog ni. Mgkin sbb x ade apa yang menarik yang nak saya kongsi di sini. tapi hujung minggu lepas saya dan keluarga telah bercuti di Felda Chini, Pahang. Kami stay kat 1 rumah banglow (homestay) kat dlm felda tu. Rm200 untuk 1 mlm, 3 bilik tidur, 2 bilik air, siap ngan astro beyond lgi tu.. rumah tu plak luas, selesa sungguh duk situ. 
     Sempat jgk r kami g jalan2 kat Tasik Chini. Lama sungguh aku x g sana, last pergi masa aku budak2 agi. Sekarang dah cantik dah kat Tasik Chini, siap ade chalet lagi tu. Kalau rasa2 nak cari ketenangan, memang tempat tu tenang sungguh. Best jgk r pusing2 ngan bot kat Tasik Chini.
   Entah bila lg lah x tau, kami g Felda Chini lg. Klu pjng umur, murah rezeki, saya akan ke sana lg untuk berjumpa saudara mara kat sana..
 

4 comments:

  1. leh je nak g. meh lah kita g ramai2.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. mtk no tepon bungalow tu if u dun mnd. We're leaving for chini a week after eid ramadhan.

    ReplyDelete
  3. Slm mdm..ada contact number homestay tu lg x..please. thanks..

    ReplyDelete