Monday, February 28, 2011

Kem Kesihatan @ Bukit Bading.

sempat lg bergambar sebelum tugas bermula.

Tuan Mazniyaton & Pok Zaid.

Jm Rosmaliana. ewah2.

senyum sokmo ambe nih.
pakcik, saya cucuk sikit ye jari nih.

seriusnyer cucuk jari orang.

penuh komitmen buat keje nih.
Pada 19.2.2011 (Sabtu), aku telah menyertai Kem Kesihatan @ Bukit Bading, Ajil. Ni kali ke 4 aku join kem kesihatan ni. Seperti biasa, tugas aku buat pemeriksaan glucose dlm darah. Cuma kali ni ade joint ngan pemeriksaan sputum TIBI, nasib baik dpt lah 4 sampel Tibi spot. Wah2, pendudk Felda Bukit Bading mmg bagis sungguh! Sambutan yang diberikan amatlah menggalakkan. Berebut2 nak buat ujian check kencing manis sampai x sempat. Fuhhh!!
Aktiviti mula dr kul 7.30 pagi-1.30 petang. Yang best, abis je tugas, ader makanan tengah hari. Aku makan lah kenyang2. Maklumlah, dh tengah hari, memang la lapar, kan. Nasi putih + gulai daging lembu. Belasah jelah.. hahahaha.. Nanti bila2 ade kem kesihatan lagi, aku nak join lg, x kisahlah kat mn pun.

No comments:

Post a Comment